Vejlbyspejderne

– seje drenge og piger i Vejlby

Arrangementer

Velkommen til arrangementssiden.
Her kan du se hvad vi har at byde på, som ligger udenfor de almindelige spejdermøder

Medlems-arrangementer/ture/lejre er med GRØN overskrift

Åbene arrangementer er med ORANGE overskrift
Åbne arrangementer er for alle dvs. at du kan deltage uden at være medlem. Du skal blot tilmelde dig arrangementet du ønsker at være med til.

Tryk på overskriften for tilmelding

Vi skal på sten-tur sammen med vores geolog Jón Svane på stranden ved Ørnereden.
Jón ved en masse spændende ting om sten og guider os i gennem turen.
Midtvejs spiser vi vores medbragte mad og drikke.
Bus nr. 18 har stoppested ved Ørnereden.

OBS! – Hvis man ikke kan klare at være med på hele turen, kan man gå fra når det passer én.
Frist for tilmelding: Fredag d. 26. april kl. 12.

Kong Frederik har fødselsdag, så det skal vi fejre.
KOM OG VÆR MED til Kongens fødselsdag i Mollerup Skov og smag på naturen.
Pris pr. person 25 kr.
Bemærk! Dette arrangement er primært rettet mod børn i alderen 3-8 år og deres familier.
Frist for tilmelding: onsdag d. 22. maj kl. 23.59

Vi skal i år på sommerlejr på Trevæld Spejdercenter og sove i telt!
Frist for tilmelding: onsdag d. 1. maj kl. 23.59

Arrangementet foregår på Shelterpladsen på Vestereng. Det er for børn og deres familier, Det handler om at opleve mørket og natten sammen , og måske blive lidt mere fortrolig med at være ude i mørket.
Sammen skal vi lave lidt mad over bål, høre tusmørkefortællinger, kigge stjerner, være i mørket med og uden lys, opleve nattens lyde og hygge. Det vil også være muligt at tage på et lille “natur”-løb undervejs,
Pris pr. person 50 kr.
Frist for tilmelding: onsdag d. 25. september kl 23.59